اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 98

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 98

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 98

ضمن عرض تبریک جهت موفقیت در آزمون سراسری سال 98

 

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان محترم می رساند ثبت نام در دانشکده علوم پزشکی خمین در دو مرحله و به شرح زیرصورت می گیرد :

 

مرحله اول: ثبت نام اینترنتی

الف) ثبت نام از طریق سایت 10.45.49.165/samaweb  دانشجویان جدید االورود و براساس راهنمای ثبت نام از تاریخ 26/6/98 الی 29/6/98 برای کلیه پذیرفته شدگان نیمسال اول و دوم انجام می گردد.

     
نکات مهم:

  1.  عدم ثبت نام اینترنتی در تاریخ های مقرر به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود و هیچ گونه عذری پذیرفته نخواهد شد.
  2. در صورتی که برای ثبت نام از کافی نت استفاده می نمایید حتما کلیه اطلاعیه ها و راهنمای ثبت نام را با دقت مطالعه فرمایید سپس اقدام به ثبت نام نموده و تمامی فرم ها را از مسئول کافی نت درخواست نمایید.
  3.  برای ورود به سیستم ثبت نام از مرورگرGoogle Chrome    استفاده نمایید.
  4. جهت ورود به سامانه ثبت نام نوع کاربری را دانشجویان جدیدالورود انتخاب نمایید و کد ملی و کلمه عبور که همان شماره داوطلبی شما می باشد را وارد نمایید.

جهت انجام ثبت نام اینترنتی:

ابتدا تصویر مدارک ذیل را اسکن وبا فرمت Jpeg ذخیره نمایید . ضمنا"حجم (Size ) فایل نباید از  KB150 بیشتر باشد. در ارسال تصویر کارت ملی دقت فرمایید تصویر پشت و روی کارت ملی را اسکن کرده و به صورت فایل یکجا ارسال نمایید.

 

مدارک مورد نیاز:

1 –  اسکن یک قطعه عکس  جدید 4*3(خواهران با پوشش اسلامی کامل )

2 – اسکن  صفحه اول شناسنامه

3 – اسکن کارت ملی پشت و رو

4 – اسکن کارت پایان خدمت ، معافیت ،برگ سبز اعزام به خدمت ،یا گواهی حین خدمت سربازی از محل خدمت ( جهت برادران)

5 –اسکن  مدرک دیپلم یا گواهی موقت پایان دوره متوسطه

6-  اسکن مدرک پیش دانشگاهی یا گواهی موقت پایان دوره پیش دانشگاهی برای نظام آموزشی سالی واحدی

7 – ریز نمرات دوره سه ساله دبیرستان با مهر و امضاء دبیرستان

8- گزارش سوابق تحصیلی پایه دهم تا دوازدهم با مهر و امضای مدیر دبیرستان یا معاون اجرایی دبیرستان برای دانش آموزان نظام آموزشی جدید.

 

تمام فرمهای  موجود در سایت ثبت نام اینترنتی دانشکده را دانلود کرده و پس از تکمیل در زمان مراجعه حضوری همراه مدارک خود تحویل دهید.

 

از اطلاعات ثبت نام شده اینترنتی (کد رهگیری)خود 4نسخه پرینت تهیه نموده و در زمان مراجعه حضوری تحویل نمایید.

 مرحله دوممراجعه حضوری  و تحویل مدارک

 مراجعه حضوری و تحویل اصل مدارک کلیه دانشجویان نیمسال اول و دوم به آدرس ذکر شده طبق جدول زمانبندی زیر صورت می گیرد.لذا از مراجعه در تاریخ های دیگر جدا" خودداری فرمایید.

جدول زمانبندی مراجعه حضوری پذیرفته شدگان دانشکده علوم پزشکی خمین

روز

تاریخ

رشته

آدرس

شنبه

30/6/98

پرستاری

خمین – بلوار قدس ساختمان معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی خمین- مجتمع آموزشی حضرت زینب(س)

تلفن تماس:  

08646221534- داخلی 112

46224143-086

یکشنبه

31/6/98

هوشبری – علوم آزمایشگاهی

دو شنبه

1/7/98

اتاق عمل-فوریت پزشکی

 

 

 

مدارک مورد نیاز در زمان مراجعه حضوری  :

1-اصل شناسنامه و  چهار سری کپی از تمام صفحات آن.

2-اصل کارت ملی و چهار سری کپی از دو طرف آن.

3- 8 قطعه عکس 4 3 پشت نویسی شده .

4-اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت آن به همراه یک سری کپی .در صورت ارائه گواهی موقت،حتما باید قسمت پایین فرم،ممهور به مهر و امضای اداره آموزش و پرورش باشد.

5-اصل مدرک پیش دانشگاهی یا گواهی موقت آن به همراه یک سری کپی(برای دوره نظام سالی واحدی) . در صورت ارائه گواهی موقت،حتما باید قسمت پایین فرم،ممهور به مهر و امضای اداره آموزش و پرورش باشد.

تبصره: دارندگان مدرک کاردانی لازم است اصل یا گواهی مدرک دوره کاردانی ،مدرک پایان طرح برای رشته هایی که دارای طرح نیروی انسانی می باشند را ارایه نمایند.

6-ریزنمرات سه ساله متوسطه و پیش دانشگاهی(برای دوره نظام سالی واحدی)  با مهروامضا آموزشگاه.

7- گزارش سوابق تحصیلی پایه دهم تا دوازدهم با مهر و امضای مدیر دبیرستان یا معاون اجرایی دبیرستان برای دانش آموزان نظام آموزشی جدید.

7-رسیدپستی دیپلم و رسیدپستی پیش دانشگاهی

( ضروری است پذیرفته شدگان با دردست داشتن کپی مدرک دیپلم وپیش دانشگاهی به باجه پست محل سکونت خود مراجعه ودرخواست صدور تاییدیه مدرک دیپلم وپیش دانشگاهی از آموزش وپرورش محل تحصیل خود برای دانشکده علوم پزشکی خمین به آدرس : خمین – بلوار قدس ساختمان معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی خمین- مجتمع حضرت زینب کبری(س) - اداره آموزش- کدپستی 58573-38818

لازم به ذکر می باشد که تاییدیه مدرک پیش دانشگاهی برای دانش آموزان نظام آموزشی سالی واحدی می باشد.

8- اصل حکم مرخصی سالانه یا مرخصی بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.

9- فرم های تکمیل شده آموزش دانشگاه که توسط دانشجو از سایت پرینت شده.

10-پرینت اطلاعات ثبت نام شده اینترنتی و کد رهگیری در چهار نسخه .

11- فیش بانکی:به شماره 2177865246004حساب سیبا بانک ملی به مبلغ10000تومان( ده هزار تومان) .

 

مدارک لازم جهت نظام وظیفه آقایان :کپی کارت ملی- کپی گواهی موقت پیش دانشگاهی جهت دانش آموزان نظام سالی واحدی-کپی گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه برای دانش آموزان نظام آموزشی جدید – دوقطعه عکس- کسانی که دارای مدرک پایان خدمت و یا کارت معافیت یا برگ سبز اعزام هستند اصل آن را بهمراه داشته باشند.

تبصره: گواهی پیش دانشگاهی جهت ارائه به نظام وظیفه، الزاما باید دارای مهر و امضای اداره آموزش و پرورش شهرستان یا استان مربوطه باشد.

* قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر :

به اطلاع میرساند در صورت داشتن یکی از شرایط ذیل جهت تشکیل پرونده با در دست داشتن مدارک زیر به امور دانشجویان شاهد و ایثارگر واقع در واقع در ساختمان معاونت آموزشی دانشکده مراجعه فرمایید.

1-  فرزندان و همسران شهدا ، آزادگان ، مفقودالاثر، جانبازان 50 % به بالا

2- خود شخص جانباز 25% و خود جانباز با حداقل15% جانبازی و 2 ماه سابقه حضور داوطلبانه درجبهه

3- خود شحص آزاده با حداقل 6 ماه سابقه اسارت

4- رزمنده با حداقل 6 ماه متوالی یا 9 ماه متناوب حضور در جبهه

     *مدارک لازم : یک قطعه عکس ، کپی کارت ملی ، کپی کارت ایثارگری خود یا والدین.

شروع کلاسها

ورودی نیمسال اول          6/7/98 (رشته های پرستاری،هوشبری و علوم آزمایشگاهی)

ورودی نیمسال دوم         12/11/98(رشته های اتاق عمل و فوریت های پزشکی)

تلفن های ضروری:

1- در صورت بروز مشکل در ثبت نام اینترنتی و مدارک ثبت نامی  شماره 08646221534 داخلی 112

2- در خصوص امور رفاهی (وام و..)،امور خوابگاه و تغذیه شماره 08646221534 داخلی 107