اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان رشته فوریت های پزشکی آزمون سراسری سال 1397

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان رشته فوریت های پزشکی آزمون سراسری سال 1397

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان رشته فوریت های پزشکی آزمون سراسری سال 1397

ضمن عرض تبریک جهت موفقیت در آزمون سراسری سال تحصیلی 98-97

 

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان محترم می رساند ثبت نام در این دانشکده در دو مرحله وبه شرح زیرصورت می گیرد :

 

مرحله اول: ثبت نام اینترنتی

الف) ثبت نام از طریق سایت 10.45.49.165/samaweb و براساس راهنمای ثبت نام از 9/ 11/97 الی 12/11/97 انجام می گردد.

     
نکته: عدم ثبت نام اینترنتی در تاریخ های مقرر به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود و هیچ گونه عذری پذیرفته نخواهد شد.

تذکر: در صورتی که برای ثبت نام از کافی نت استفاده می نمایید حتما کلیه اطلاعیه ها و راهنمای ثبت نام را با دقت مطالعه فرمایید سپس اقدام به ثبت نام نموده و تمامی فرم ها را از مسئول کافی نت درخواست نمایید.

تذکر: برای ورود به سیستم ثبت نام از مرورگرGoogle Chrome   و ترجیحا جدیدترین ورژن مرورگر استفاده نمایید.

جهت ورود به سامانه ثبت نام نوع کاربری را دانشجویان جدیدالورود انتخاب نمایید و کد ملی و کلمه عبور که همان شماره داوطلبی شما می باشد را وارد نمایید.

جهت انجام ثبت نام اینترنتی:

ابتدا تصویر مدارک ذیل را اسکن وبا فرمت Jpeg ذخیره نمایید . ضمنا"حجم (Size ) فایل نباید از  KB150 بیشتر باشد. در ارسال تصویر کارت ملی دقت فرمایید تصویر پشت و روی کارت ملی را اسکن کرده و به صورت فایل یکجا ارسال نمایید.

 

مدارک مورد نیاز:

1 –  اسکن یک قطعه عکس  جدید 4*3

2 – اسکن  صفحه اول شناسنامه

3 – اسکن کارت ملی پشت و رو

4 – اسکن کارت پایان خدمت ، معافیت ،برگ سبز اعزام به خدمت ،یا گواهی حین خدمت سربازی از محل خدمت

5 –اسکن  مدرک دیپلم یا گواهی موقت پایان دوره متوسطه

6-  اسکن مدرک پیش دانشگاهی یا گواهی موقت پایان دوره پیش دانشگاهی

7 – ریز نمرات دوره سه ساله دبیرستان با مهر و امضاء دبیرستان

 

تمام فرمهای  موجود در سایت ثبت نام اینترنتی دانشکده را دانلود کرده و پس از تکمیل در زمان مراجعه حضوری همراه مدارک خود تحویل دهید.

 

از اطلاعات ثبت نام شده اینترنتی (کد رهگیری)خود 2نسخه پرینت تهیه نموده و در زمان مراجعه حضوری تحویل نمایید.

 

مرحله دوممراجعه حضوری  و تحویل مدارک

 مراجعه حضوری و تحویل اصل مدارک کلیه دانشجویان نیمسال اول و دوم به آدرس ذکر شده طبق جدول زمانبندی زیر صورت می گیرد.لذا از مراجعه در تاریخ های دیگر جدا" خودداری فرمایید.

جدول زمانبندی مراجعه حضوری پذیرفته شدگان دانشکده علوم پزشکی خمین

روز

تاریخ

رشته

آدرس

شنبه

13/11/97

فوریتهای پزشکی

خمین – بلوار قدس ساختمان معاونت آموزش و تحقیقات دانشکده علوم پزشکی خمین-مجتمع آموزشی زینب کبری(س)-

تلفن تماس:  

08646221534- داخلی 112

086-46224143

 

 

مدارک مورد نیاز در زمان مراجعه حضوری  :

1-اصل شناسنامه و  دو سری کپی از تمام صفحات آن.

2-اصل کارت ملی و دو سری کپی از دو طرف آن.

3- 4 قطعه عکس 43 پشت نویسی شده

4-اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت آن به همراه یک سری کپی .

5-اصل مدرک پیش دانشگاهی یا گواهی موقت آن به همراه یک سری کپی .)مدرک مذکور بایستی مهر آموزش و پرورش را حتما دارا باشد.)

تبصره: دارندگان مدرک کاردانی لازم است اصل یا گواهی مدرک دوره کاردانی ،مدرک پایان طرح برای رشته هایی که دارای طرح نیروی انسانی می باشند را ارایه نمایند.

6-ریزنمرات سه ساله متوسطه و پیش دانشگاهی با مهروامضا آموزشگاه.

7-رسیدپستی دیپلم و رسیدپستی پیش دانشگاهی

( ضروری است پذیرفته شدگان با دردست داشتن کپی مدرک دیپلم وپیش دانشگاهی به باجه پست محل سکونت خود مراجعه ودرخواست صدور تاییدیه مدرک دیپلم وپیش دانشگاهی از آموزش وپرورش محل تحصیل خود برای دانشکده علوم پزشکی خمین به آدرس : خمین – بلوار قدس ساختمان معاونت آموزش و تحقیقات دانشکده علوم پزشکی خمین-مجتمع آموزشی حضرت زینب کبری(س)-اداره آموزش- کدپستی 58573-38818 نمایند.

8- اصل حکم مرخصی سالانه یا مرخصی بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.

9- فرم های تکمیل شده آموزش دانشکده که توسط دانشجو از سایت پرینت گرفته شده.

10-پرینت اطلاعات ثبت نام شده اینترنتی و کد رهگیری در 2 نسخه .

11- فیش بانکی:به شماره 2177865246004حساب سیبا بانک ملی به مبلغ10000 تومان( ده هزار تومان) .

 

مدارک لازم جهت نظام وظیفه آقایان :کپی کارت ملی- کپی مدرک پیش دانشگاهی –دوقطعه عکس- کسانی که دارای مدرک پایان خدمت و یا کارت معافیت یا برگ سبز اعزام هستند اصل آن را بهمراه داشته باشند.

****توجه:مدرک پیش دانشگاهی می بایست الزاما ممهور به مهر اداره آموزش و پرورش منطقه یا شهرستان محل تحصیل (در قسمت پایین صفحه) باشد.

* قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر :

به اطلاع میرساند در صورت داشتن یکی از شرایط ذیل جهت تشکیل پرونده با در دست داشتن مدارک زیر به امور دانشجویان شاهد و ایثارگر واقع در ساختمان معاونت آموزشی دانشکده مراجعه فرمایید.

1-  فرزندان و همسران شهدا ، آزادگان ، مفقودالاثر، جانبازان 50 % به بالا

2- خود شخص جانباز 25% و خود جانباز با حداقل15% جانبازی و 2 ماه سابقه حضور داوطلبانه درجبهه

3- خود شحص آزاده با حداقل 6 ماه سابقه اسارت

4- رزمنده با حداقل 6 ماه متوالی یا 9 ماه متناوب حضور در جبهه

     *مدارک لازم : یک قطعه عکس ، کپی کارت ملی ، کپی کارت ایثارگری خود یا والدین.

تذکر مهم : دانشجوی گرامی جهت آشنایی با مقررات آموزشی لازم است آیین نامه آموزشی مربوط به رشته و مقطع خود را از سایت دانشکده علوم پزشکی خمین دانلود کرده و بر حسب مورد استفاده نمایید.

 

شروع کلاسها

14/11/97 روز یکشنبه

تلفن های ضروری:

1- در صورت بروز مشکل در ثبت نام اینترنتی و مدارک ثبت نامی  شماره 08646221534 داخلی 112

2- در خصوص امور رفاهی (وام و..)،امور خوابگاه و تغذیه شماره 08646221534 داخلی 107